tisdag 16 november 2010

C'mon baby, light my fire

ångrar bittert att jag skippade skolan idag. fett jävla misslyckat. vill ju lära mig mer om manusskrivande, och där var min chans. min jävla idiot. får se till att komma iväg till skolan imorgon. OCH att lägga mig i tid ikväll!

usch. är så förbannad. ska laga bacon och försöka ladda ner Eclipse. tänker se Dead poets society, och den som inte har sett den innan bör överväga att härma mig. är stressad också, och nervös. usch, jag får dålig hy av all oro och otur! FUCK!

ja, jag kanske får skylla mig själv. eller nä, jag får skylla mig själv. men å andra sidan är jag människa och dessutom född slarvig(med tvångssyndrom??), och då är det alltså inte så konstigt att jag 1. felar och 2. slarvar. jag gör i alla fall mitt bästa och försöker lära av misstagen när de dyker upp. för såhär äre; jag är 19 år. jag bor själv och försörjer mig själv. jag är halvt vuxen, men jag kan inte allt och jag kan inte heller lära mig det över en natt. men jag MÅSTE få göra mina egna misstag, utan nån som hänger över mig som nån jävla gam och påpekar alla fel jag gör. tiden läker (nästan) alla sår och gör oss kloka. om man tillåter den.

-it does not do to dwell on dreams and forget to live

Inga kommentarer:

Yesterday