tisdag 2 november 2010

Sore throat and heartburn

jag behöver inte ta ut min piercing. inte än, iaf. thank God in Heaven and all of his angels! gick hem till mamma, men där var folktomt, så jag käkade några gojibär(de smakar saffran, visste ni det? asfett) och läste ett test om dammsugare(behöver en här, stället är ett högkvarter för dammråttor) och drog hem igen. köpte faktiskt en magtröja(KAN NI TÄNKA ER?! jag har blivit så smal och fin(are)), men jag ångrade mig när jag kom hem, så ska lämna tillbaka den så snart jag känner mig frisk nog att göra det(och köpa en annan för att fira min söta mage). är så jävla väck, behöver vila och dricka te, men dricker jag för mycket te går jag på toa jätteofta och då går det åt en massa toapapper och toapapper kostar pengar och det är en annan förbrukningsvara som jag inte har ett överflöd av för tillfället. inte någonsin, egentligen. så jag får chilla med teet. för magtröjor måste man ju ha!(inser nu att användningen av magtröjor när det är mindre än 10 plusgrader kan leda till förkylning=mer te=mer toapapper=mindre pengar till mig att köpa magtröjor för. fuck, alltså. livet är hårt)

träffade syskonen Bonnevier på Mias jobb. det var trevligt. vi snackade love och sånt viktigt, och Mia underhöll som vanligt med sina improviserade alter egon! jag läste lite för Lotta ur hennes franska bok, eftersom hon ska ge mig privatlektioner i redan nämnda språk. det ser jag fram emot, för franska är kul som fan!

my throat is killing me. and it's not even doin it softly. inte så kul ju. det är dumt att gå utanför dörren när man är så här sjuk. det svider i öronen, river i halsen, dunkar i huvudet och nu har jag till och med halsbränna igen! OCH är yr! hur ska denna storyn sluta? ska koka te (eheheheh) och kolla lite, lite, liiiiite på Harry Potter, tror jag. eller fortsätta läsa och lyssna på klassiskt. nä, idag är det filmtajm. LUV!

-I wanna go to Heaven for the weather, but Hell for the company!

Inga kommentarer:

Yesterday