lördag 6 november 2010

Du får inte plats i min ficka

jag fullkomligt ÄLSKAR Rebecca Fiona! it is SLAMMIN'! ska lära mig massor av kul saker i vinter. och genomföra en massa kul idéer. imma be so productive.

jag tvättar idag. att tvätta är inte jättetrist, jag fattar inte varför många gnäller så om det. det absolut tråkigaste är ju att vika skiten! jag brukar bara ställa kassen med den rena tvätten i ett hörn när jag är klar, och fiska upp en handduk eller strumpa när jag behöver. muuuuch easier.

näsan svider för jag är förkyld. ögonen är tunga för jag är trött och deppig. magen värker för jag har mensvärk. jag är gnällig för sån är jag just nu. LUV

-I see you driving 'round town with the girl I love and I'm like "fuck you". I guess the change in my pocket wasn't enough, I'm like "fuck u and fuck her too"

Inga kommentarer:

Yesterday