torsdag 25 november 2010

Wise men say..

"jag rappade i fem år innan det lossnade för mig. jag var jävligt dålig i början.. jag vet inte riktigt varför jag tyckte att det var så jävla fett, jag tyckte väl att jag var grym. det viktigaste är att göra det man tycker är jävligt kul. att skita i att det går dåligt å folk som säger att man är kass, å bara fortsätta."

något i den här stilen yttrade Jason "Timbuktu" Diakité under en föreläsning på Inkonst idag. fuck alltså. inspiration så det liksom rinner över. nu vet jag vad jag vill göra med mitt liv - nåt jävligt fett. ingen kan säga åt mig vad jag kan å inte kan göra, jag kan göra vad jag vill! det faktum att min största förebild har sagt det här till mig, ger mig så sjukt mycket hopp! jag kan ALLT ALLT ALLT om jag lägger ner min själ i det. blod, svett å tårar, ni vet. å jäklar anamma.

-om du har stor begåvning, ska du ha dubbelt så mycket i fokus

Inga kommentarer:

Yesterday