tisdag 23 november 2010

De här e Svarje

hemma hela dagen. gissa om jag behövde det? är fan helt väck.
SA gör mig förbaskat glad! och pepp på livet! känner mig mindre ensam när jag lyssnar på dem, som om det finns fler människor som känner allt jag känner, precis nu i samma ögonblick som jag känner det. det ger mig hopp. underbart.

längtar tills på torsdag, då jag ska köpa en massa nyttigt käk å laga soppa! soppa å knäckemackor får bli min vinterdiet. å GRYTOR! mmmmm, grytor med mört kött å morötter å svamp, å vegetariska grytor! jag ska minsann äta bra grejer! bara bra grejer i vinter(förutom julafton, fast det är ju fan givet).

ikväll ska jag skriva lite musik(såg en halvtimme på halvkassa Music n lyrics å blev inspirerad), käka kesomackor med soltorkade tomater, dricka te å kolla TV. älskar tisdagar(kom nu på att jag måste läsa Tisdagarna med Morrie innan jag dör. mental note!) toodles y'all!

-det här e landet Svarje, kalla det världens mitt. lite av varje, aldrig svart på vitt. aldrig "rent ut sagt", alltid "möjligen så", som alla andra fastän bättre ändå

Inga kommentarer:

Yesterday