söndag 21 november 2010

Morrn

känner mig lagom glad idag(lagom, också ett svenskt jävla ord. alla fattar va man menar så fort man drar med "lagom". vad är lagom anyway? http://sv.wikipedia.org/wiki/Lagom, till de som är intresserade. många säger att ordet "lagom" bara finns på svenska, men enligt Lexin kan man på engelska översätta "lagom" till "enough", vilket faktiskt låter som en relativt bra översättning. men tillbaka till meningen med ordet. lagom? vad är så bra med lagom? varför inte lite för mycket eller lite för lite? varför är lite för lite eller lite för mycket just för lite eller för mycket? kanske för att ordet "lagom" finns? varför måste man alltid vara lagom? sånt här funderar jag på). om en timme ska jag glida ner mot Lilla torg för å träffa Johan som jag inte träffat på år å dar då han just nu gör lumpen. det ska bli kul.
senare ska jag träffa klassbrudarna, vi ska skriva en synopsis å lite sånt. det ska bli.. inte så jävla kul, fast brudarna är sköna att hänga med, så det blir nog kalas ändå. nu ska jag käkja frulle, ciao

-what happened between u and Professor Quirrell is a complete secret. so, naturally, the whole school knows!

Inga kommentarer:

Yesterday