lördag 13 november 2010

Gott folk

fuck, har nog fastnat lite i lyxfällan. men det löser sig. i helgen ska jag tvätta, åka till CJ och hänga och plugga lite. jag längtar mördande mycket till på onsdag, då Bob och jag ska se Harry Potter och Dödsrelikerna! har sett fram emot det här i elva år, och NU! nu är det fan dags!

mitt hår är härligt ljusbrunt med en röd touch, och jag har kapat luggen as I wrote yesterday. ville bara nämna det, för det känns nämligen rätt gött.

ser fram emot att snart sitta på tåget i över en timma! läsa och ba chilla. mmm, älskar tåg. saknar resorna upp till Robert, de var så jävla sköna och man varvade verkligen ner. buss är fan inte nice. bullrigt, oftast trångt och läser jag en halv sida så är frukosten på väg upp igen. jag blir aldrig åksjuk i tåg, skönt som fan!

läste en tidning innan och snappade upp att Timbuktu+två till som jag inte bryr mig om ska hålla i Musikhjälpen i år. från och med lucia och en vecka framåt ska de sitta i en glasbur på Gustav Adolfs torg och samla in pengar till välgörenhet, ungefär. jag ska gå dit en massa gånger och glo på honom. så fett jävla nice.

nu måste jag duscha innan jag missar bussen. ciaooo

-tänk om alliansen lyssna på hiphop, tänk om de va straffbart o lyssna på listpop, tänk om de va lag o gilla Talib & Pete Rock. tänk dig om Carl Bildt gillade Kanye och Reinfeldt tyckte graff va en bra grej. tänk dej en tid där det inte e för sent, tänk dig ett liv där du lever ännu mer

Inga kommentarer:

Yesterday