lördag 27 november 2010

"Som en blandning mellan Bill i True blood å Tingsek"

jag är trött. jag är berusad. jag har ont i ryggen efter värsta vurpan. min ögon bränner efter tusen bittra tårar å mitt hjärta värker å dunkar hårt på samma gång för män å kvinnor som inte såg mig å för människor som älskar mig. precis. som. jag. är.

har blivit dålig på att stava när jag är nykter, å nu är det SÄMST. måste gå igenom allt ett par gånger innan jag är nöjd. sen suger säkert själva grammatiken, men jag har iaf STAVAT RÄTT! nu ska jag lyssna på Harry(har längtat efter det i någon timme nu). har massivt ryggont, men det går över tills jag gifter mig. om jag inte gifter mig imorgon, men risken är så fett liten att den är nästintill obefintlig. fet kväll iaf. tack för den! å luv till alla som gjorde den fet. älskar er! g'natt people.

-vill träffa dig. vet inget mer.

Inga kommentarer:

Yesterday