söndag 9 januari 2011

är du stolt över dig? det är klart jag är stolt över dig

jag borde vara mer försiktig. från å med nu är jag därför en good gurl, fri från ångest. annars går jag nog under, å det vill jag inte.

HÅLL KÄFTEN vad förkyld jag är! mådde OK i morse, men nu har jag frossa, ont i huvudet å halsen å hela kroppen ömmar. addera två tentor till det så har vi en riktigt härlig vecka framför oss!

jag har alltid haft svårt att förstå kvinnor å män som gnäller på det motsatta könet. de blir typ dumpade å sen ba "jag hatar män!" ungefär. MEN FÖR HELVETE. fakta: 1. vi är individer innan vi är kvinnor eller män, eller något annat för den delen. 2. det finns både manliga å kvinnliga svin. detta gör inte alla män eller kvinnor till svin. okay? kan vi komma överens om det här å nu? jag har ALDRIG I HELA MITT LIV dömt alla män pga att en man behandlat mig illa, å det kommer jag aldrig att göra heller. det kan jag dyrt å heligt lova.

nu ska jag plugga. ha det fett.

-jag är en sån man antingen ogillar, en sån man vill smälla till. eller så hatar man mig, det finns inget mellanting

Inga kommentarer:

Yesterday