lördag 15 januari 2011

jag vill ha 6

timmars arbetsdag. åh, jag gillar Advance Patrol!

bra grejer som hänt, händer och kommer hända är att jag nailade tentan igår(och därför få money in the end of the month, kaaa-CHING!), fyller 20 om en knapp månad, ska festa mig igenom de flesta kommande helgerna och börjar en ny kurs i Lund på måndag. +att det töar. det känns så fett!

känner mig hoppfull, lite ledsen och tom och stark på gränsen till svag, SAMTIDIGT. det är tufft, tycker jag. nästan en bedrift. jag är rätt kluven och splittrad, men jag vet att Lund kommer bli väldigt bra. jag känner mig harmonisk när jag tänker på det, och det kan bara båda gott. kärlek.

-din morsa kanske verkar mogen idag, men din morsa brukade va ute på stan, din morsa rullade skunk å knullade runt och gjorde allt det där man inte får när hon var ung

Inga kommentarer:

Yesterday