onsdag 19 januari 2011

men nanting!

har varit hos farfar hela eftermiddagen. jazz, intressanta diskussioner, räkor med avokado och hemmagjord Rhode island-dressing, galenskaper+skratt. som om inte det var nog åt vi middag på ribban efteråt. filé mignon+crème caramel å kaffe.
hade dessutom min första föreläsning idag. ROLIGASTE FÖRELÄSNINGEN EVER. kommer älska den här kursen. känner mig inte riktigt bekväm i Lund på grund av diverse anledningar, men det kommer kännas bättre så småningom när våren kommer. Lund är ju så fantastiskt vackert!
i det stora hela; sjukt fet dag.

ikväll ska jag packa, för imorgon drar jag till farsan för första gången på myyycket länge! det ska bli riktigt roligt. saknar som sagt Gösta..

-jag är en sån man antingen ogillar, en sån man vill smälla till. eller så hatar man mig, det finns inget mellanting

Inga kommentarer:

Yesterday