söndag 16 januari 2011

vi vet inte vart vi ska men vi ska komma dit

men FUCK OFF va glad jag blev hux flux sådär mitt i natten! man chattar å spelar tetris å lyssnar FET svensk hip hop å helt plötsligt är det härligare tider. det är fan störtskönt!

imorgon ska jag putsa fönster å försöka laga min persienn som gick sönder några dagar efter att jag flyttade in. ska chilla å ladda inför min första skoldag den här terminen. det börjar pirra i magen, men jag är inte speciellt nervös. det ska bli kul att träffa nytt folk i en fin stad(som jag inte brukar vara i så ofta, men tycker väldigt mycket om) och att lära sig nya saker. det är ett faktum att alla vägar man väljer att gå leder någonstans och att man lär sig något på vägen dit, men det mest intressanta är att se vem man är när man väl kommer fram.

-visst är det vackert?

Inga kommentarer:

Yesterday