lördag 1 januari 2011

välkommen till Malme

OKAY. vågar påstå att jag nyss vaknat upp efter den fetaste nyårsnatten ever. var full, dansant, kåt å lycklig. tillbringade dessutom kvällen med några av planetens skönaste brudar! trillade i säng halv åtta i morse med en McToast i magen, helnöjd. fuck me vad nice det var!

trivs äckligt bra i Malmö. vibben är lugn å fin, alla är välkomna å det är storstadshäng å småstadsmys på samma gång. fan vad jag älskar Malmö av hela mitt hjärta.

idag känner jag suget efter en fet sallad med typ avokado, bacon å tomat å en skön dressing. för att citera min kusin på julafton; håll käften vad gott!

gott nytt år, y'all. är stolt över mig själv, å det här är en nystart. från å med nu blir det bara bra. jag har lärt mig att ta allt som det kommer å inte planera så jävla mycket, allt löser sig ändå å man slipper all stress. så kärlek till alla, å var inte så hårda mot er själva. ni är fina å ni har något i huvudet. right? ha det fett.

-snälla pojkar får inte kyssa fina flickor, de man hört, så jag växte upp å blev en riktig fitta

Inga kommentarer:

Yesterday