onsdag 19 januari 2011

I just had sex and it felt so good

har skrivit lite musik å rättat till ett par texter. svepte en kopp kaffe innan, å blev fett sugen på cigg. kaffe+cigg är fan oslagbart, trodde aldrig att jag skulle digga den kombon. men fan. de flesta glider väl dit ibland. slutade dock röka för runt en månad sen, å köpte till å med ett A non smoking generation-linne som var ashett. har inte ens varit sugen sen jag slutade! sen ba helt plötsligt hux flux blev jag olydig igen under mina senaste utekvällar å tog en cigg eller två. å nu känner jag bara att.. en cigg då å då lär det väl bli. å kaffe. men då får det väl fan bli det då. jag kommer inte sluta upp som en stadig rökare, jag fucking vägrar. å jag vet att jag är stark nog att stå emot, oavsett vad man har för åsikt om det. jag vet vad jag klarar av, å jag vet att jag aldrig kommer bli något mer än en feströkare. i tobakssvängen, vill säga. i andra fall är jag redan så sjukt mycket mer.

iaf. jag ska slagga nu. har föreläsning klockan 11 imorgon å vill vara piggare än jag var idag, då jag nästan somnade mitt i en dagdröm, för det är så sjukt intressant att jag inte vill missa ens en sekund.

LUV.

-om du inte får ligga med killen så kommer jag att gråta!

Inga kommentarer:

Yesterday