onsdag 5 januari 2011

u are my sweetest downfall

nu har jag rensat ut lite grejer som gnagade på min hjärna. även om det fortfarande ligger en stor klump med ångest i botten av magen, så gör den faktiskt inte lika ont längre. å jag är glad över att jag får bita i nedgångar, för jag vet att jag ser dem som utmaningar å tacklar dem på bästa möjliga vis. allt för att lära mig något nytt, utvecklas å mogna. jag är rätt klok, det måste jag få skryta med. har förresten totalbojkottat svennegrejen med jantelagen. för helvete, om jag nu är snygg, intelligent, sexig å klok, varför får jag inte skryta med det? jag fattar inte grejen. det kommer alltid finnas människor som inte tycker att jag är grym - men då får de väl tycka det då. så länge jag håller fast vid att jag är det, så behöver jag inte bry mig om vad andra tycker. TRO att du någon. å därmed fucking basta.

idag har Märtha varit här nästan hela eftermiddagen å halva kvällen. hon lånade mig sin dammsugare, så nu är här fräscht som Sören. hur fräsch han nu är.. dessutom åt vi lax med potatis, morötter å sås, snackade å kollade på SATC.
imorgon ska jag fika med pappa å Hanna, å sen hem å plugga. nu ska jag kolla ännu mer SATC å kanske sluka ett å annat chips. toodles

ps. i've sum motherfuckin sexy legz

-me, James and his tiny penis. we're one big, happy family.

Inga kommentarer:

Yesterday