onsdag 12 januari 2011

"Mickey is the smartest one of the Disney crew and the natural leader"

läser igenom mina blogginlägg från november 2009. fuck, vilken sorglig liten snorunge jag var. gnällig å hyper. fy för bövelen. jag är glad att jag har vuxit upp lite sen dess. men jag hade fan humor!

"det var en hona"
klasskompis från gymnasiet när jag frågade vem det var som gick förbi.

"på lördag morgon när man ligger och slökollar tv.. då är det kul med Bumbibjörnarna"
30-something på tåget

"one part bravery, three parts fool"
säkert Dumbledore eller nåt annat geni. hehehhe

"du säger alltid saker man inte vill höra!"
säkert Oliv som sa det till mig när jag yttrade något opassande

"i över tusen år har människor stirrat in i elden och fascinerats"
pappa, stirrandes in i elden, fascinerad

"ser fram emot jul och nyår. och Lucia. fuck alltså, har ingen krona. har ett alldeles för stort och ståtligt huvud för skolans pyttekronor. får se hur det artar sig. min lärare och kronletare Collmo sa att om vi inte hittar någon krona i tid får vi hitta på något "annat lajban". både spännande och lite obehagligt"
jag. haha, Collmo är så mysig å det är kul att jag tyckte att jag beskrev det hela som "både spännande och lite obehagligt"! hahhaha

anywho. nu ska jag snart(dvs om några timmar) sova, då jag ska plugga hela morgondagen å behöver energin. g'natt!

-slow down you crazy child, you're so amitious for a juvenile. but then, if you're so smart, then tell me why are you still so afraid?

Inga kommentarer:

Yesterday