tisdag 11 januari 2011

jag har famlat i mörkret, men i dig såg jag ljuset

å för dig har jag låtsats, å dolt mina tårar. med dig blir jag mindre som gubben i lådan. jag vägrar att inse, du sviker mig alltid. jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.

jag tog en kula för dig å fick en smula tillbaks, för dig ska jag göra det tusen gånger om
jag har givit dig allt å jag har ingenting kvar, för dig ska jag göra det tusen gånger om

i sommar sätter jag mig på ett plan till Malaga med mellanlandning i Berlin. jag ser fram emot det. tror jag.

igår kväll ändrade min mobil lite oväntat tema till blått, helt själv. det var snyggare. min mobil har bra smak.

nu måste jag gå å lägga mig. har en tenta vid 8-9 imorgon, å vill inte komma för för sent. dessutom märker jag att jag har börjat skriva om min mobil, vilket måste vara ett tecken på att jag behöver sova. så god natt å sov gott allihopa.

-relationships have been on the decline since women came out of the cave, looked around and said "this isn't so hard"

Inga kommentarer:

Yesterday