tisdag 4 januari 2011

my future son

jag har passat en envis unge som använder orden "aldrig" å "skitunge" väldigt ofta. dessutom sjunger hon "we will, we will FUCK YOU" å envisas med att "mamma ska göra det". men jag älskar henne ändå, för hon är en av världens sötaste ungar å en evig rebell, just like me. hon är född med en stark vilja å jag bara längtar tills hon blir gammal nog för mig att lära henne mer om kärlek, musik å livet i största allmänhet. älskar att hon började digga så fort jag satte igång Ta de lugnt med Timbuk. det kommer nog inte bli lätt, men det kommer gå bra för dig, Matilda.

besöket hos syrran var för övrigt, för kanske första gången någonsin, jävligt mysigt. kom överens med min syster å vi blev bara irriterade på varandra en halv gång. det är ett SJUKT stort framsteg för oss! jag älskar mina systrar, även när vi bråkar, tappar kontakten, tycker illa om varandra å inte kommer ett dugg överens. de är min familj å kommer alltid vara det.

kom även fram till att hur mycket jag än må älska mina systerdöttrar, är jag såhäääär långt ifrån att skaffa egna kottar. eller snarare såHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR långt ifrån! å jag ska bara ha EN. tror jag. en pojke. å han ska heta *****. TRODDE NI VA, att ni skulle få reda på mitt bebisnamn??? aldrig. ni kommer bara ta det. eller så gör ni det inte. men jag tänker inte riskera att ni gör det, för det är ett sånt fint namn att man inte ba kan gå runt å slänga med det. jag ser fram emot att träffa dig någon gång i framtiden, *****.

är hemma hos mamma, IGEN. men imorgon drar jag hem för å ha en heldag med Märtha. vi ska städa, käka å kolla film. å mysa! hon har tillbringat hela julen å nyår i Medelpad å jag har saknat henne!
resten av mina så kallade läsdagar ska jag göra just det: läsa. eller nä, LÄSA. jag ska fucking LÄSA! två böcker med x antal sidor. det ser jag inte fram emot. men fuck me va gött det ska bli att dumpa den här djävulska kursen! ska bli så äckligt jävla snorpackad den 14e när helvetet är över(ja, jag överdriver. get over it) men iaf, FUCK PRAKTISK FILM

ikväll; SATC med mamma. har saknat sönder min SATC-box som bott hos syrran(tvåbarnsmamma till småungar=kan bara se ett eller två avsnitt någon gång i veckan, mitt i natten, om hon orkar. med tanke på att det är ca 60 timmars material i boxen så kan ni ju räkna ut hur lång tid det skulle ta för henne att faktiskt se klart den) i några månader. mitt välbefinnande är sjukt mycket bättre nu när jag får se Carrie å co mecka med sex, mode å girly girly stuff. grrrr

-de flesta killar i din ålder vill ha någon som är söt å tyst, som en trofé. du är inte sån. eller alltså, du är söt, men du har en skönhet som lyser ut genom dina ögon, å så här får man kanske inte säga, men.. det betyder mer i längden.

Inga kommentarer:

Yesterday