söndag 30 januari 2011

kejsaren har inga kläder

det som skulle bli en trevlig road trip till Göteborg, GIFF(Göteborg International film festival) och Robbans gamla polare, slutade med att vi fick böta 1200 spänn var pga spårvagnsbiljettsslarv och jag stod på Järntorget och skrek att jag hatade Göteborg. ofett.
såg dock en del sjukt bra filmer, käkade oavbrutet och hängde med sköna folk. ändå lite fint sådär.

MEN JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD ATT JAG ÄR HEMMA. jag älskar Malmö mer än någonsin. ska glida runt på stan imorgon och insupa skånskheten. lyssnar redan på Timbuktu för å komma i stämning. ska dessutom hooka lite silverschampo(för ett helt frisörbesök är ju out of the goddamn question efter världens dyraste GBG-resa) för å skimra till mitt do. det är fortfarande svinkallt, så snälla, rara, söta vår, kom NU.

nu ska jag kolla på Walking dead å typ käka lax eller nåt. är så jävla glad att jag är hemma. gladgladglad.

-å då står vi här idag, å för det får man va jävligt glad

Inga kommentarer:

Yesterday