tisdag 25 januari 2011

can you hear me calling out your name? you know that I'm falling and I don't know what to say

i wanna be with you everywhere.

det har varit en plågsamt långsam dag. jag kan knappt andas genom näsan(gnäll, gnäll) och det är verkligen jobbigt när man äter. imorgon har jag två timmars föreläsning, sen ska jag till mamma och få mina naglar målade. skitsoft. ska nog lacka med "Jazz club". sjukt swing jazz scat cat, liksom

och än en gång - hur irriterad jag än kan bli på en man, skulle jag aldrig någonsin yttra någonting i stil med "jag hatar män" eller "killar är konstiga". jag har minsann träffat en hel del knäppa tjejer och kvinnor också. nästan fler, faktiskt. så män ligger nästan i underläge där. tur att man dejtar den schyssta sidan, trots att det är komplicerat och jobbigt ibland, och trots att man ibland lyckas totalfucka upp det och trots att man ibland spelar spel för att inte blotta sina känslor. fast att spela spel är inte min grej. jag är nog ganska ärlig. "hej hopp, jag vill ha dig" liksom. kanske inte "hej hopp", men ja.. u get it.

i det stora hela; vi är individer innan vi är våra kön. okay? thank u n good nite.

-don't you know I'm still standing better than I ever did, looking like a true survivor, feeling like a little kid. I'm still standing after all this time, picking up the pieces of my life without you on my mind

Inga kommentarer:

Yesterday