tisdag 25 januari 2011

brothers in arms

sjukt förkyld IGEN. är täppt i näsan, öronen å huvudet, har ont lite överallt å fryser som en dåre. just perfect. drog mig trots allt till skolan i morse, och sen handlade jag lite mat å sånt. gnäller inte så ofta på att jag är sjuk, men JAG BLIR JU ALDRIG HELT FRISK! har varit så här lite från och till i några veckor, och jag är så trött på skiten. förhoppningsvis blir jag frisk till helgen, så jag inte snorar ner hela Göteborgstrippen.

i-landsproblem #1: snoret rinner längs piercingen och det är därför svårt att snyta sig ordentligt.

jag köpte(förutom typ te och honung och sådana givna varor) en läcker bulgursallad, några kycklingspett och fetaostkräm på Malmborgs i Lund, så jag tänker slå mig ner i min fåtölj framför en film och läka. imorgon är förhoppningsvis en friskare dag, utan ångest och sjukdomar. kärlek!

-I guess I'm lucky to be alive

Inga kommentarer:

Yesterday