torsdag 6 januari 2011

fast tvärtom

ikväll ska jag plugga till 9pm, kolla SATC å lägga mig innan 00. det är iaf planen. måste verkligen fixa mina tentor, annars skiter sig allt. å det måste fan flyta på! särskilt nu när allt ser ljusare ut. jag behöver ingen neggo-grej just nu, det har redan gått lagom åt helvete utan att jag ska behöva starta året med att bli vräkt pga att jag inte kan betala hyran då mitt lån inte kommer för att jag inte skött skolan. jag menar HALLÅ, i'm better than that.
så, plugg+SATC. imorgon, vin å kalas hos Misen med människor jag inte har sett på år å dar. jag peppar. trots min extrema tentaångest. det kommer gå bra! det måste det faktiskt göra.

har tillbringat dagen hos min storasyster med min lillasyster, pappa å systerdotter(well, obviously. hon bor där) som fyller 3 idag! men det vet hon inte, för de fejkar hennes födelsedag då hennes pappa å syster är i Bohuslän å min syster tyckte att det skulle bli konstigt att de firade ensamma då det alltid brukar bli ett sjukt ståhej när kidsen fyller år. anywho. vi käkade VÄRSTA lunchen med bröd(som heter rustik. jag menar, det måste ju bara vara gott), skinka, salami, mozzarella, köttbullar, grönsaker, frukt, keso med paprikasmak, saffranssnurror, te å kaffe. jag åt som en dåre å kan nu fasta i en vecka eller så. vi diskuterade födelsedagskalas å farfars nya kärlek. jag lekte katt till Matilda å vi busade i grottan under trappan, sen gick alla ut å hade ett spontant snöbollskrig under skrattattacker. hur mysigt som helst. å jag kände mig lycklig.

-do u know what i say? fuck them! exclamation point.
-fuck them!
-yeah, fuck them!
-Charlotte said "fuck"

Inga kommentarer:

Yesterday