söndag 2 januari 2011

dry ur eyes, mate

"du är så jävla vacker! Det är något med dig som gör att du strålar på något märkligt vis. Som om det var någon som tappat en bruk paljetter och glitter över hela dig"

Elin, du är en oerhört fin kvinna. tack så hemskt mycket.

vackert rött nagellack pryder mina fingertoppar. jag njuter av en ny, kort frisyr i blont. jag känner mig fantastisk, trots att mitt ego har krympt lite, å jag får väl tacka Gud för det. "jag kan inte bara gå runt å tro att jag är bäst". jo, det kan jag, men det finns gränser för hur skrytsam man får vara. tycker jag, iaf. man bör älska sig själv å vara ödmjuk. jag tror det är nyckeln till inre harmoni.

nu tänkte jag slänga i mig lite käk av nån go sort å sedan slänga mig i bingen. är så sjukt trött efter igår, men har haft bästa bakisdagen(var knappt bakis, men på nyårsdagen får man vara hur bakis man vill). käkade en grym sallad(OGRYM, köpte den på Mästerlivs å det var inte så jävla spännande. snear på att INGENTING har öppet på nyårsdagen när man vill ha en smaskig sallad. tack å lov att det bara är en gång om året, det kan jag stå ut med), krängde lite godis å glodde tv+satt vid datorn å ba hängde å hade det nice. funderade. var något frustrerad, men faktiskt väldigt glad. som om en del av min ångest stannade kvar i år 2010. det känns härligt som sjutton.

-i know u want to make her see how much this pain hurts, but u got to walk away now, it's over

1 kommentar:

elin sa...

kärlek baby!

Yesterday