onsdag 26 januari 2011

plotten tjocknar

jag känner mig tom och oälskad igen. egentligen i onödan, men jag kan ju inte styra över vad jag känner. jag behöver tid på mig att ta in det faktum att jag är min egen bästa vän och styr över mitt eget liv. jag vet egentligen att det är så, men på sistone har jag varit en dålig vän mot mig själv, och rått mig själv att göra dumma val. de skulle kunna leda till något underbart, men trampar jag snett landar jag nog i helvetet. ett jordiskt helvete, då, ovanför landytan. men ändå.. jag vill inte hamna där igen.

idag har jag
struntat i föreläsningen pga megaförkylning.
kollat på Walking dead. lite som True blood, fast med mindre sex och mera zombies
hängt hos mamma på salongen och fått naglarna målade. var rätt pigg, å mina naglar bär nyansen Jazz club nu, så det var ändå värt lite extra snuva
kollat på mer Walking dead med Hanna
käkat kyckling med currysås och ris hemma hos mamma

heeemmaaaa. sjukt skönt. har tänt ljus, kokat te å ska trycka i mig lite choklad å kolla någon serie. luvluvluvluv(min ångest blev genast lite bättre. jag har nog Borderline. eller så är det bara OCD som spökar. alltså, all these mental illnesses. gotta love 'em) å god natt

-du måste bygga upp ditt psyke!

Inga kommentarer:

Yesterday