fredag 31 december 2010

jag trodde det var kärlek

gråter över allt skit som finns i världen. mest droger. å att folk skadas av droger, på alla sätt å vis å håll. å det faktum att människor skiter fullständigt i det. hur kan man med gott samvete dra en lina, då det(förutom att skada en själv å människor i ens närhet) har skadat varenda människa på vägen till ens näsa? så jävla sjukt. det gör mig ledsen att det finns så pass ignoranta människor, å är stolt över att jag inte är det.
en annan sak som stör mig är människor som bär päls. päls ska sitta på djur, FÖR HELVETE. det finns liksom inget mer att diskutera där. det är obehagligt med djurhår på människor å jag mår illa när jag ser det.

jag är bitter idag. så äre bara. är iaf fin i håret, det är en bra grej. var på gränsen till nervsammanbrott när jag satt hos frisören, men det löste sig(thank God). uuh, vet inte vad vill, vet inte vad jag gör.. "MEN! va ja tror e att om vi skiter i de å inte gör ett PISS så kommer nog tiden lösa hela grejen, för tiden har en sån magisk effekt på oss", så jag tänkte låta allt flyta på. gjorde så med nyårsplanerna, å de ser ut att bli helfestliga. men så ska jag väl egentligen inte skriva. don't jinx it liksom. men ÄH, imorgon blir fett å nästa år blir ännu fetare än det här året. 2010 alltså. jag växte, uvecklades, grät, mådde piss å blev jävligt mycket starkare. jag var å är fortfarande bräcklig som en fågelunge, men jag är ändå ett helt annat, förbättrat jag nu å jag ångrar ingenting. så 2010 - tack å adjö, varsågod å dö.

-ingenting kan bli var det var, nä

Inga kommentarer:

Yesterday