torsdag 9 december 2010

2010 going on 2011

aah, Rebecca å Fiona är så jävla härliga! sjukt grymma brudar! å jag ska fan lära mig dj:a, no doubt bout it. jag har velat lära mig det i evigheter, så det är liksom inget snack om saken. gör plats för en dj i mig. usch, va nasty det blev.

har hittat min drömkurs å håller tummarna som en dåre nu. kommer jag in är lyckan bloody total. eller ja, typ. ser fram emot 2011, det kommer bli ett fett år. så jävla mycket fetare än 2010, som visserligen var jävligt fett men proppfullt av tårar. orkar inte gråta mer. jag är glad from nu. gladARE iaf.

2010 var att
fylla 19.
ha franska-ångest 1 månad innan studenten. fick VG ist för IG. jag är grym.
ta studenten!!! fetaste dagen. var full å glad
skaffa jobb å förlora det igen
göra slut med Robert. smärtsamt med nödvändigt.
klä på sig kortkorta shorts, leopardmönstrade klänningar å filthattar
kyssas å njuta av sommaren på ett nytt sätt
skratta å gråta
gå en filmkurs å hitta nya vänner
flytta till Lindängen å ba gilla läget stenhårt
deppa
träffa Timbuktu två gånger å gilla läget STENHÅRT
få enorm ångest. ENORM ångest.
skriva asfet musik, enormt vackra dikter å måla fantastiska tavlor
deppa jääättemycket
frysa halvt ihjäl
tycka att man är liten, men sen blicka tillbaka och se att man har vuxit som bambu. jag är en grym brud. en riktigt jävla grym brud. å ingen kan någonsin, någonsin ta det ifrån mig. jag är, var och förblir riktigt jävla grym.

-men jag tycker typ på riktigt att jag är världens bästa tjej, liksom. med jättemycket brister, men jag tycker fan att jag är grym. älskvärd.

Inga kommentarer:

Yesterday