lördag 18 december 2010

WHOOMP!

vaknade 12.27, lite bakis å väldigt törstig. drack mängder av vatten, käkade kladdkaka å fick sms från Hedvig. mötte upp henne, gick till Emmaus å käkade hamburgare på le donk. fick en singel av henne då hon bara köpt den på grund av det snygga fodralet, Whoomp! - Tag Team. googlade lite å den har tydligen legat tvåa på Billboard-listan. inte så konstigt, det är en jävligt fet låt!

ikväll ska jag gå på bio för mig själv å se The good heart eller Somewhere. är trött som fan efter en superspontan kväll igår. lunchade med Max i Lund, fikade hemma hos mig med Frejzon, gick på P4s välgörenhetskonsert i Johanneskyrkan med Petra, kollade Loop troop rockers på Musikhjälpen, stack hem till Petra med Freja å drack Chapel hill, skrattade megamycket, stack hem till Anders å freestylade vilt på vägen dit, myste med bra musik å trillade i säng runt 04.30. riktigt fet dag.

som sagt, bio. är lite off idag, men börjar landa. är fetsnygg i håret å kan inte komma över hur snygg jag tycker att jag är. people may think I'm full of myself, men då får de väl tycka det. jag vägrar vara typiskt svensk(om man får uttrycka det så) - tycker jag att jag är grym så LÄR NI FÖRSTÅ DET. för jag slutar aldrig tjata om det. men jag tycker att det finns många som är jävligt grymma. jag är faktiskt inte värsta narcissisten. nu måste jag packa å sy lite på en klänning eller nåt. ciao!

-han var lite som Tarantino i From dusk till down

Inga kommentarer:

Yesterday