fredag 3 december 2010

W.T.M.D??

helt seg. lång dag. fram å tillbaka. ut å in. upp å ner. hit å dit. helt slut.

ser fram emot att dricka några liter sockertoppsglögg(fetaste namnet på glögg jag någonsin hört) å kolla film hela kvällen.
köpte en fattig blond peruk för ett tag sen, som i slutänden kom att kosta mig 162 spänn. den var inte ens fin. idag hittar jag en blå page-peruk(som jag letat efter i minst ett år) på Tgr, där jag är minst en gång varannan vecka, för ynka 70 spänn. jag vet inte jag ska skratta eller gråta. antagligen skratta, men jag är så sur å tvär för tillfället att jag inte orkar.

saknar min lägenhet. fuck julen å allt vad den innebär. iaf årets jul, som har alla möjligheter att bli riktigt fet, men vars chanser har grusats hårt för min del. jag vill umgås med de jag tycker bäst om, å framför allt vara glad. men icke! jag tvingas ihop med min dryga släkt. fine, det blir väl lite kul sådär, men jag hade trivts enormt mycket bättre med mina vänner som jag älskar till skyarna(tack å fucking lov att Oliv kommer in imorgon. saknar ihjäl mig efter henne). allt jag känner nu är ett relativt passionerat hat mot de flesta i min närhet(mest främlingar som bär päls å släktingar), å jag spyr på tanken på att min jul å mitt nyår kommer SUGA KUK. yes sir, that's the motherfuckin deal.

-jag känner mig aldrig så mycket som en tjej som när jag pratar med Oliv

Inga kommentarer:

Yesterday