onsdag 1 december 2010

Get over it

lagade grekisk pastalåda à la mig till middag. har lagat ambitiösa middagar å gått å lagt mig tidigt den här veckan, det är bra. rutiner å planering, behöver det i min vardag. behöver också sluta irritera mig på minsta lilla skitsak. världen är större än få "rätt" plats i bussen(glodde ondskefullt på en kvinna som tog min favoritplats på bussen i morse. hon såg rädd ut, å yes, jag skäms över den lilla incidenten).

har precis sett färdigt Rent å övervägt en nyårs-holiday i London. inget har med det andra å göra. EH. kom iaf fram till att 1. jag hade absolut inte tackat nej till att bo i en vindsvåning i NY tillsammans med mina bästa vänner å 2. London över nyår är alldeles för fett dyrt å tidskrävande precis innan sluttentan. imma stay home.

längtar tills det blir varmare i luften å mattare på marken så jag kan cykla till skolan=få min dagliga motion=få en lika schysst figur som jag hade i somras(även om jag fortfarande är smokin' hot så saknar jag mina feta lårmuskler). dessutom kommer jag ha långt(längre), blont, lockigt hår i sommar, n dat iz FAB. nu ska jag sova+lyssna på mannen som är min genom allt; Pottan. ciao!

-I'm looking for baggage that goes with mine

Inga kommentarer:

Yesterday