måndag 13 december 2010

LUV

mina fingrar luktar fin korv å mina käkar ömmar av trötthet. ändå är det fett. har snackat med Max som alltid stirrar upp mig, å nu är jag skitnervös å undrar om jag kommer komma in på de kurser jag har valt, eller snarare kursen. jag vill så gärna gå den, mitt liv skulle bli så mycket enklare då.. men vi får se. allt händer av en anledning, å ifall det blir så ska det vara så, om inte så finns det en bra anledning till det också. men jag fortsätter hoppas å be om att jag kommer in.

fan alltså. jag har både smarta å kloka vänner. med hjärtan av guld, fulla av kärlek! ni bryr er om mig, ni oroar er genuint om hur jag mår, ni ber om ursäkt, ni tackar mig, ni förstår mig, ni finns! tack för det, å tack för att ni kläcker ur er så kloka ord! som Kristinas nedan, t.ex. så sant, så sant, så sant.. smart brud. sov gott, people. jag älskar er.

-det är sjukt att man ändå sitter och.. vill ha någon annan. då glömmer man bort sig själv. man är fan född singel. ska fan köpa mig själv en dyr ring

Inga kommentarer:

Yesterday