lördag 11 december 2010

Generellt slutar varenda sida med att jag vänder blad

känner mig rätt stabil idag. som om jag är precis ovanför ytan. hoppar på isen, utan att den bryts. lite så.
idag har jag kilat runt på Triangeln med Märtha å Jakob. vi käkade å hängde lite på BK också. mysigt!
jag har precis lagt färdigt ett pussel. det tog nästan två timmar. lägger samma varje jul, ett 500-bitars med Kalle Anka & Co framför Taj Mahal. kan det nästan utantill nu, men det är ändå roligt och känns tryggt på något vis.
resten av kvällen tänkte jag tillbringa framför en film, kanske Harry Potter, med ett glas kall julmust och lite glöggkött. ser lite mer fram emot jul nu, men framför allt till våren. har tvåtusen bollar i luften då. nä. men rätt många. och det är jääävligt fett. hejrå!

-I'm loving angels instead

Inga kommentarer:

Yesterday