torsdag 16 december 2010

dream of Californication

jag känner mig ensam. det var några dagar sen sist. Musikhjälpen får mig att känna mig så omringad av människor på ett sätt som jag önskar att jag kunde få uppleva oftare. just nu känner jag mig dock lite ensam. nu känns det bättre. ser ni? ser ni hur det går upp å ner? absurt!

idag har jag iaf myst med Sarah nere i stan, hängt över
Musikhjälpen både live & in da computah, målat ett fantastiskt konstverk, lekt med mina ljus, druckit vin å käkat middag. snart ska jag gå å lägga mig, för jag måste verkligen sova efter att ha stannat uppe till 7 i morse å skrivit feta lyrics. tänkte ta ett glas saft å chilla en stund innan jag loggar av å ba njuter av natten. älskar nätter. är knappt mörkrädd längre, det är helt fantastiskt. världen är en helt annan när den är nedsläckt. längtar så tills det blir flr plusgrader å jag kan ta midnattspromenader genom mitt älskade Malmö. fan va vackert det är här, helt insane. god natt people.

btw. A tribe called quest - feta. cya.

-I like my town with a little drop of poison. nobody knows they're linin' up to go insane

Inga kommentarer:

Yesterday