söndag 19 december 2010

Challenge

jag sprang ifatt Rebecca å Fiona samt deras manager på Gustav Adolfs torg igår. jag gav dem beröm å de gav mig varsin kram. sen erbjöd de mig en plats på vip-listan så att jag kom in gratis på Slagthuset där de spelade(kan ni fatta att deras manager skrev upp mitt namn i sin Iphone? det känns fett). fan va glad jag blev. när jag väl kom dit, sminkad å uppklädd till tusen, märkte jag dock att de glömt skriva upp mitt namn. fett besviken. men det var ändå en fet dag, såg The good heart på Spegeln. den var oerhört bra, både rolig å hemskt sorglig. Spegeln har en sån skön stämning, ingen blir förvånad eller arg om någon annan skrattar högt eller kommenterar något under filmens gång. det gillar jag. mänsklighet.

å så har jag ju faktiskt både träffat å kramat Rebecca å Fiona. är ändå rätt nöjd.

om några timmar ä det glöggfest hos mamma, å jag ser fram emot all asfet mat. trivs bra som fattig å hungrig student, då uppskattar man stålarna(å god mat) mer. ciao y'all

-nämen, tjejen vaska champagne på den persiska mattan!

Inga kommentarer:

Yesterday