tisdag 21 december 2010

du har mail, du har mail, du har mail

idag är jag extremt trött å dessutom sur. jag var nästintill stensäker på att jag skulle få mina pengar imorgon, men icke! inte förrän på torsdag. det suger ju så jävla mycket. å jag som vill köpa nya dukar så jag kan måla feta tavlor å silverskor så jag kan slå klackarna i taket på nyår. fuck diz.

men ja, people. att pengarna kommer en dag senare än vad man trodde platsar på listen över sånt som inte spelar någon roll. passar egentligen bättre, så jag fattar inte vad jag surar över(yes, i know. jag ändrar mig läskigt snabbt. det handlar mer om att jag blir förbannad över att saker inte går som jag tänkt, å sen kommer fram till att det funkar ändå. så så läskigt är det egentligen inte).

är jag destruktiv
mår illa av de val jag gör?
de här e inget riktigt liv
bara fragment
av jobbiga moment som stör
orkar aldrig vara hundra procent aktiv
vad e det jag lever för?

-vet inte, vännen.

Inga kommentarer:

Yesterday