torsdag 16 december 2010

vad man kan göra på natten när man inte sover eller knullar

4# läsa sina gamla blogginlägg

"När jag ser mig i spegeln ser jag inte längre en envis unge, jag ser en driven vuxen människa med issues. So I guess that's what I am."
hahahhahaha "med issues"! åh, jag tycker att det är härligt att jag kan få mig själv att skratta. känner en sån sjuk lojalitet mot mig själv.

"Jobba idag. Tomat- och mozzarella-sallad till lunch. Twin peaks. Ettriga fjärilar. Solsken. Jag tror jag dör."
fy fan va det här var magiskt. det var fan det! fett läskigt, men sjukt magiskt. det blev en bra dag.

"ALLTSÅ AHMAGADD"
jag bemästrar verkligen konsten att uttrycka mig. gotta love it.

"Note to self; ät inte godis när du är hungrig, vännen, du vet att du bara får ont i magen. Okej? Love u."
erkänn. jag är söt som ger mig själv råd.

Inga kommentarer:

Yesterday