söndag 19 december 2010

Express yourself

fick mitt hjärta superlite krossat idag. men det är lugnt, för upplevelsen var fet. är nöjd med den här dagen. knallade ner till GAs torg med Mia å Johanna å kollade när Jason, Nour å Martina blev utsläppta ur buren. stämningen var superhärlig! ett band spelade balkan, å de visade klipp från den gångna veckan. jag blev genuint rörd å ville gråta, men kände att det finns gränser för hur hängivet ett fan får vara.

idag har jag även käkat massor av härligt krubb å konstaterat att morsan har sjukt trevliga grannar. en annan grej jag har märkt är att jag gillar hip hop. jag tycker faktiskt att det är fett som fan, om jag ska vara helt ärlig. lyssnar på N.W.A å A Tribe Called Quest nu å ba älskar det. det är härligt med musik, det är fan ashärligt.

har knutit en sjukt fet kontakt idag. är nöjd som fan med den här helgen. den började lite skakigt, men sen har den klättrat uppåt å ba fallit någon enstaka gång. sjukt fett. ska tillbringa kvällen framför en fet film med ett par schyssta praliner. å ja, det har gått inflation i orden "sjukt" å "fett" också. tack för mig.

-can I kick it?
-YES U CAN!

Inga kommentarer:

Yesterday