onsdag 22 december 2010

plzzzzzz, mr Jailer, oh won't u let my man go free?

jag har skrivit så mycket feta texter på sistone. börjar fatta vad jag ska göra nu. känner mig ascool å får dessutom höra det ganska ofta, så det måste fan vara så. tro mig, jag låter ingenting gå mig åt huvudet. faktiskt. jag har bara fattat hur grym jag är, å tänker ta igen för alla år när jag(visserligen tyckte att jag var snygg å kul, men trots det hade rätt ruttet självförtroende å -känsla) inte riktigt tyckte att jag var lika grym. det är en "jag ska fan visa er"-feeling, då jag tidigare kände mig enormt missförstådd av de flesta i min omgivning. jag känner fortfarande så väldigt ofta, men har träffat fler människor som tänker mer i mina banor. dessutom ger "jag ska fan visa er"-känslan en jävla massa skön energi, å det är ju bra.

börjar se fram emot att fira jul nu. ska ju trots allt träffa mina London-baserade kusiner, å det är alltid lika kul! dessutom blir det god mat å några julklappar. å sällskapsspel. fast jag vet inte.. det känns fel att fira jul å må bra när jag vet att det finns andra som inte gör det. jag vet inte hur jag ska hantera den här skammen jag känner - att jag mår fysiskt bra, har tak över huvudet å mat i kylen å så där, men ändå inte är nöjd med min tillvaro.
jag skulle ta bussen hem idag, men chauffören sa till oss att vänta på nästa, då han var väldigt försenad. lite konstigt kanske, men so what? vi fick vänta i ca tre minuter, under vilka en kärring hann tjata hål i huvudet på alla andra på hållplatsen om hur skamligt det var att han inte släppte in oss i bussen("bussen var HALVFULL! det är TJÄNSTEFEL!!") å att vi säkert skulle få vänta i en kvart i stället för två minuter, som han hade sagt. jag hade gärna stått där i en kvart, bara jag kommit hem. jag menar, vem fan bryr sig? när man sätter allt i perspektiv känns det märkligt å bortskämt att vi gnäller över sena stadsbussar å för mycket snö. för helvete, people. JA, bussarna är sena. JA, det är mycket snö. JA, du får vänta lite extra. GET OVER IT.

om 5,5 timmar dimper det ner lite stålar på mitt konto å dår får jag ÄNTLIGEN betala min hyra å alla räkningar. fab as hell. dessutom ska jag köpa en julklapp till min syster å några till mig själv också, mest för att jag är så ball. ska bara hänga runt på stan å digga läget. det ska bli hur. mysigt. som. helst. ciao!

-fuck me senseless

Inga kommentarer:

Yesterday