tisdag 28 december 2010

brother

nyklippt å nyblonderad. jag klipper mig på Minomin på Hansacompagniet, där det bl.a jobbar två supersköna brudar. tjejen som klipper mig är en fucking ängel, så jävla härlig. hon har stora, vackra, mörkbruna ögon å skitsnygga dreads. den andra är urmysig, kort med mörkt blankt hår. idag bråkade korta tjejen i telefonen i 45 minuter, å när hon var klar ursäktade hon sig med att "ibland när man vill säga något så måste man säga det DIREKT, du vet??" å bjöd mig på kaffe. urskön brud. efter att jag klippte mig där i höstas övervägde jag ett tag att bli frisör bara för att få hänga där varje dag. hahahah

köpte ett linne på Weekday med texten "A non smoking generation". alltså får jag inte ta ett enda bloss av en cigarett någonsin, annars är jag en jävla hycklare! we'll see bout that, men det blir nog inte så förbannat svårt. köpte "Bullet bracelet" också, å snackade så mycket med kassören om piercingar å tatueringar(han hade en hel del sådana) att han tappade bort sig tre gånger. å så fikade jag för mig själv. å provade glasögonbågar. å köpte snacks. jag har gått upp i vikt igen! MEN, då det är vinter å kallt så unnar jag mig lite mer underhudsfett å satsar på en benigare look nån gång i typ.. februari. kanske därför alla andra fryser mer än jag? haha! jag bär gärna runt på några kilo extra i någon månad till om det hjälper mig att hålla värmen, no doubt.

längtar efter vårpicknickar å sommarklänningar å att ligga i gräset å titta på molnen å att hångla å känna vinden i håret å saltvatten mot huden. fan va nice. har nog aldrig sett fram emot sommaren så mycket, utan att längta efter den. det är magiskt.

WOW. kom precis på en sjukt häftig grej. av alla häftiga tankar jag har haft så är det här lätt den häftigaste. jag kom att tänka på vad mannen som jag kommer dela mitt framtida liv med just nu gör. han kanske har sex. eller gråter. eller äter något framför tvn. eller så skriver han en asfet låt eller rullar en jolle eller tvinnar på sina dreads. eller kanske petar upp sina glasögon på näsan eller räknar sina fräknar. eller rakar sin pung. one never knows. men jag kommer älska dig av hela mitt hjärta, baby. don't u doubt that.

-ni kan inte ens få folk å gunga i takt, men vi får fan folk å sjunga så akta er. helst vill ja bara leva livet, inget annat, men er politik gör mej så jävla förbannad

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahahhahahha eller rakar sin pung !? mycket troligt ! love u and miss u <3 / oliiiiv

Yesterday