torsdag 9 december 2010

fy fan va SKÖNT

tja. jag slipper(förhoppningsvis) inte bli 25, men låten är ändå bra. trodde inte jag skulle bli halvsåld på Oskar Linnros, men han biter sig minsann fast. han är faktiskt rätt fet å prickar riktigt rätt! gör mig glad.
blir lite, lite gladare varje dag. verkligen extremt lite. men ändå. det är ändå små ministeg åt rätt håll. jag glider ned emellanåt å slår mig. det gör ont å jag gråter. men sen torkar jag tårarna å klättrar upp, och för varje klättring kommer jag liiite längre upp. och det är det som är fett! för jag vet ju att när allt det här jävla möget är över, kommer jag vara helare och renare(??) och framför allt mycket närmre mig själv och den jag strävar mot att vara. jag kommer vara stark och bra för att jag har lärt mig the Hard way(måste stavas med stort H för att riktigt betona exakt hur hard the Hard way är. the fucking Hard way).

idag har jag skrattat jättemycket, så jag är glad att jag inte stannade hemma. det var längesen jag skrattade så mycket, jag skrattade så jag nästan grät. det var härligt.

jag åt middag hos farfar. räkmacka å lax. efter middagen gjorde vi ett tappert försök att laga hans dvd, men det gick inte. sen diskuterade vi lite. vi har INTE samma åsikter. men det var intressant.

nu ska jag gå å lägga mig å lyssna på Harry Potter. ljudböcker räddar mina kvällar(läs: nätter). god natt allihop. jag älskar er och ni vet det.

-från å med då, från å med Du

Inga kommentarer:

Yesterday