måndag 20 december 2010

the snow is fallin UP

FUCK. babe, gräv inte ner dig i det där hålet igen. det är så jävla mörkt där nere å så himla svårt att komma upp igen.

jag har så mycket jag vill säga till olika personer, men orden fastnar i halsen å kommer aldrig ut. jag har alltid haft lätt för att säga rara saker till dem jag älskar å ge konstruktiv kritik till dem jag tycker lite mindre om. när det ska göras på andra hållet är jag dock ganska kass - konstruktiv kritik till dem jag älskar å rara saker till dem jag tycker mindre om. det kräver lite mer mod, å trots att jag har megamycket av den varan så har jag fortfarande svårt för att vara.. professionell? jag styr mitt liv med hjärtat, helt enkelt. ibland blir det bra, men när det inte blir bra blir det botten. men ändå.. när det blir bra, blir det jävligt bra.
hur som haver. jag måste ta mod till mig å säga allt jag behöver säga. det känns inte kul på något jävla vis å det slutar aldrig som man har tänkt sig, men det behöver blir sagt å är det något jag har lärt mig under 2010 är det att man ska vara ärlig å säga vad man tycker. så det ska jag göra. Gud vare med mig.

-oh my God, yes, oh my GOD

Inga kommentarer:

Yesterday