lördag 4 december 2010

New York

jag kom precis på att den bästa sommaren i mitt liv tog slut i augusti i år. fan va fet den var! tack till alla jävlar som förgyllde de soligaste dagarna av mitt år.

Shane Macgowan – I Put A Spell On You - Radio Edit - fet låt i ny, asfet tappning! gillar den stenhårt. Paloma Fatihs New York är också jävligt bra, spana in den!

ska snart slagga, för imorgon är en ny dag å då ska jag fika med CJ, å jag vill vara full av energi å ha ork att bli inspirerad av allt som man kan bli inspirerad av(tex Paloma Faiths New York. jag driver inte, lyssna på den! å Rent. fick sjukt med inspiration från karaktären Mimi, som för övrigt spelas av supersnygga Rosario Dawson)(Dawson måste fan ha en egen parantes - jag menar, kolla ansiktet på den bruden! så oerhört vacker benstruktur! bilden är från Death proof, se den för megamycket inspiration). älskar min look just nu - mörkblond page med kortkort lugg, gubbkeps å galen, blå kajal under ögonen. hur ball är jag? asball? yes sir! sleep tight ev'rybody.

-pack up ur troubles in ur old kit bag n bury them beneath the sea. I don’t care what the people may say, what the people may say bout me. pack up ur troubles, get ur old grin back, don’t worry bout the cavalry. I don’t care what the whisperers say, cuz they whisper 2 loud for me

Inga kommentarer:

Yesterday