måndag 20 december 2010

den som lyder idioten e själv idiot

fuck alzå. jag är så kåt av mig(det kanske inte är något man bör blogga om, men jag känner att jag behöver det), men det är väl bara att skärpa till sig. med ett faktiskt skärp då, så man behåller byxorna på. inte för att jag liksom slänger av mig byxorna vid första bästa tillfälle som dyker upp eller att jag för den delen skulle låta mig stoppas av ett skärp vid ett schysst sådant, men ändå. jag ska vara ärlig. jämfört med de flesta är jag faktiskt rätt oskyldig. jag chillar när det kommer till kvantitet bland killar som delat min säng. FÖR SÅ HÄR ÄRE; man har så mycket sex man vill ha. helt enkelt. mycket, lite, med en eller flera. å shit, jag är 19 bast. jag måste verkligen inte ha ett fotbollslag i sexryggsäcken. u feelin me?

idag har jag repat med John, å det är väl typ det. surat lite, men ändå varit hoppfull. funderat en hel del. jag mår OK just idag, sen igår faktiskt. sen kommer jag att tänka på saker som hänt å så blir jag ledsen igen. jag tror att jag är rädd för att chansa å bli lycklig, för när man är lycklig finns det så mycket att förlora. jag har vågat så himla mycket innan, men när jag väl kör så kör ingen annan å så kör jag fast. fuck det. är man olycklig har man iaf kontroll över sin minimala lycka.

men jag kan ju faktiskt inte tänka så. livet är inte att vara i kontroll. det handlar om att samla mod å våga handla, å går det sedan åt helvete så har man iaf gjort sin del. sen lär man sig av sina misstag å gör aldrig om dem, å så kommer man ständigt framåt i livet. eller hur? visst är det så? jag tror det, iaf.

-när Aftonbladets löpsedel e din guide till å äta rätt så under man fan om livet man lever, om allting e inkorrekt

Inga kommentarer:

Yesterday