fredag 10 december 2010

Circle of life

har filmat sen kl 17. är rätt mör. var boom operator/regissör, å jag var grym. det var de flesta. runt 22.30 ropade Kristina "IT'S A WRAP!" å folk började korka upp fejk-champagne å dansa till Madonna. jag med ett tag, men jag var(är) så trött att jag drog hem rätt fort. ska snart trilla i säng, nöjd å glad över att jag har så hemskt fina kompisar som jag har. det är något jag verkligen uppskattar - mina underbart härliga vänner!

något av det bästa jag vet är att lyssna på Harry Potter-ljudböcker, så det ska jag göra efter att jag har borstat tänderna å vaskat av ansiktet. håller mina tummar håååårt för att jag kommer in på de kurser jag har sökt(fixade med detta i nästan två timmar i morse. idioterna på Ansökningens telefonlinje var allt annat än hjälpsamma med sina dumförklarande suckar och de drev mig till slut till tårar. fick ringa in FEM gånger - OCH vänta en kvart på min tur VARJE GÅNG - innan jag fick den hjälp jag behövde. tack så mycket, jävla åsnor), för det vore helt galet kul! och intressant, såklart. dessutom får jag plugga på annan ort, och det är också spännande. jag ber verkligen till Gud om att allt ska falla på plats nu. är trött på den här ovissheten och sorgen som äter upp mig inifrån. det är dags för mig att bli lycklig på riktigt. och jag måste medge att, trots att jag har en stor, deprimerad, svart ångestklump som åker linbana genom min kropp just nu, så ser framtiden ljus ut. jag består verkligen "bara" av mig. jag styr själv. det känns så fett. inte ett dugg läskigt, bara fett som fan. och nu ska jag gå och lägga mig, för att JAG vill(och för att Harry kallar)! toodles n sleep tight ev'rybody!

-Simba!

Inga kommentarer:

Yesterday