torsdag 30 december 2010

du är mitt vackraste nederlag å jag är stolt över dig

stressad dag. handlade i ultrarapid, övade med John i en timme, sprang till frisören som, efter en liten panikattack från min sida, klippte av mitt hår till en frisyr som är nästintill identisk med den jag klippte i oktober - page med undercut. dock är undercutet snäppet vassare med kortare snagg å utan polisong. i'm hot again. tvivlade där ett tag. puh!
kedjelyssnar på Movits, Zacke, Simon G (DET är kärlek), Promoe å Las Palmas. jag blir berörd, berusad å begravd i tusen olika känslor som fyller mig med liv. underbart. härligt. fantastiskt. tacka vet jag bra musik.

fy FAN vilken rälig soppa jag lagade till middag! sjukt besviken. för mycket vitlök å palsternacka. bittert å strävt. usch. det får bli ostknäckemackor å vatten till middag. det funkar.

om en stund ska jag koka lite te, korka(???) upp min Paradis-ask å kolla Basketball diaries. fett seg å rätt nöjd. det är riktigt skönt att vara hemma igen, jag har saknat mina texter å att få göra vad jag vill("jag behöver internet NU!!!!"), äta vad jag vill("mamma, jag har ont i huvudet". "ja, det är för att du äter för mycket socker". "mamma, jag har skurit mig i tån". "ja, det är för att du äter för mycket socker"), gå å lägga mig när jag vill(kl 23: "Cajsa, stäng av datorn! NU ska vi gå å lägga oss!") å sova ostört(utan mammas jordbävningar till snarkningar). lovely.
men jag ska inte överdriva, det är skönt också. jag bara föredrar att bo själv.

är lite orolig inför allt som skulle kunna gå snett i framtiden, men i övrigt mår jag ganska bra. har haft mycket att tänka på på sistone, å jag känner mig någorlunda stabil. det är en göttig känsla, å jag hoppas att den utvecklas till faktisk stabilitet. det vore superhärligt! jag förtjänar att må bra.

-han bredvid mig, han är dj. han är risig, han är divig, han är svinig, men han är dj, han är dj

Inga kommentarer:

Yesterday