tisdag 7 december 2010

Trouble

i'm not gonna be blue 4evah. men antagligen ett bra tag till.

har planer på hur jag ska fira nyårsafton. de är inte ett dugg feta, men jag känner att de är rätt lagom för mig just nu. no surprises, bara en mysig och spektakulär kväll för mig själv. å kanske någon annan. men mest för mig själv. jag har insett att jag är jag å bara jag. inte alls så bara, men det är ett faktum att jag enbart består av mig. mitt liv består av mig, och jag är den enda personen som jag måste lyssna på och lyda. det tog lite tid innan det sjönk in, men nu så. bara jag styr mitt liv. och jag styr det åt rätt håll.

-trouble.. trouble, trouble, trouble, trouble.. trouble been doggin' my soul since the day I was born. worry.. worry, worry, worry, worry.. worry just will not seem to leave my mind alone

Inga kommentarer:

Yesterday